ЗНАЙТИ ЛІКАРЯ ПО ПРІЗВИЩУ:

НОВИНИ

Щорічно 25 квітня в різних країнах світу відзначають незвичайне свято – Міжнародний День ДНК, який визнає важливість генетики і наукових досягнень, зроблених в цій області.

Така дата була обрана в пам’ять про те, що 25 квітня 1953 року в журналі «Nature» вчені Джеймс Уотсон і Френсіс Крік спільно з Морісом Уїлкинсом і Розалінд Франклін опублікували результати дослідження структури молекули ДНК. Рівно 50 років потому, 25 квітня 2003 року, було оголошено, що проект з розшифрування геному людини близький до завершення. Додатковий аналіз деяких ділянок геному все ще не закінчено, проте основна робота над проектом завершена. Визначення структури людських генів – важливий крок для розвитку охорони здоров’я.

ДНК – це дезоксирибонуклеїнова кислота. Саме в ДНК зберігається наша генетична інформація, і саме цей тест є одним з найбільш популярних для встановлення родинних зв’язків. Відкриття спіралі ДНК стало для науки революційним. Завдяки виявленню ДНК був розкритий код спадковості, ідентифікований генетичний ризик, розпочато формування запрограмованих властивостей організму, здійснюється оздоровлення спадковості, створюються технології генної інженерії.

Цей день – унікальна можливість для генетиків та лікарів різних спеціальностей, пов’язаних з наданням допомоги хворим зі спадковою патологією, обговорити свої дослідження із студентами, лікарями та населенням.

У місті Запоріжжі функціонує кабінет лікаря-генетика на базі КНП «Міська дитяча лікарня №5» ЗМР (вул. Жаботинского, 32), де за направленням сімейного лікаря можна отримати генетичну консультацію родини з підозрою на хромосомну патологію.

Департамент охорони здоров’я Запорізької міської ради вітає лікарів-генетиків зі святом. Спасибі, що ви є у нас, і ми завжди можемо звернутися до вас за допомогою, адже ви допомагаєте своєчасно виявити патологію та надати кваліфіковану медичну пораду.